کمپرسور

ساخت وبلاگ

امکانات وب

کمپرسورها در واقع دستگاه هایی مکانیکی هستند که با کاهش دادن حجم هوا میزان فشار آن را افزایش می دهند. این افزایش فشار هوا ممکن است باعث افزایش دمای گاز شود به همین دلیل در برخی از کمپرسورها از خنک کننده برای کاهش دمای گاز فشرده شده استفاده می شود. کمپرسورها نیز مانند هر دستگاه مصرفی دیگر بعد از مدتی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

در فرهنگ لغت معین پرتابل به وسیله ایی گفته میشود که به صورت دستی قابل حمل باشد. کمپرسورهای پرتابل در واقع انواع کمپرسور هایی هستند که دارای چرخ میباشند و جابجایی آنها بسیار راحت تر است . کمپرسورهای پرتابل به صورت دو چرخ و یا چهار چرخ عرضه می شوند. کمپرسورهای پرتابل نسبت به سایر کمپرسورها دارای ابعاد بسیار کوچکتر و مناسب تر هستند و بدلیل دارا بودن چرخ ، حمل و نقل و جابجایی آنها بسیار ساده تر است. این نوع از کمپرسورها بدلیل حجم کم و ابعاد کوچک قابلیت استفاده در مکان های متعدد و در شرایط مختلف را دارند.

کمپرسورهای پرتابل به صورت کمپرسورهای پرتابل دیزلی و کمپرسورهای پرتابل الکتریکی با نیاز به استفاده از برق شهری وجود دارند. این کمپرسورها بدلیل پرتابل بودن قابلیت استفاده در شرایط سخت و دشوار را دارا هستند و همچنین کمپرسورهای پرتابل سایزهای مختلفی را از نظر دبی یا همان هوادهی دارا میباشند.

کمپرسورهای پرتابل دستگاه هایی پر قدرت هستند که به دلیل جابجایی راحت در صورت خرابی امکان تامین قطعه و تعمیرات آنها بسیار آسان تر از سایر کمپرسورها میباشد. هزینه ی نگهداری و تعمیرات کمپرسورهای پرتابل الکتریکی بسیار مناسب تر از کمپرسورهای پرتابل دیزلی میباشد و همچنین کمپرسورهای پرتابل الکتریکی بدلیل استفاده از برق ، بسیار تمیزتر از کمپرسورهای پرتابل دیزلی هستند.

شرکت هوامدار از عرضه کنندگان بنام در زمینه ی انواع کمپرسور میباشد که با دارا بودن تیم مشاوره ی حرفه ایی خود امکان انتخاب انواع کمپرسور پرتابل را برای شما فراهم می کند.

کمپرسور...
ما را در سایت کمپرسور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا havamadar2 بازدید : 107 تاريخ : شنبه 5 مرداد 1398 ساعت: 13:55